Stort tack till alla snälla människor!

Snabb uppdatering, har egentligen annat för mig nu. Men jag vill bara säga tack till alla snälla typer där ute. Jag tappade mitt busskort idag, laddat med 300:-. Det ramlade tydligen ur väskan när jag letade efter min plånbok. Jag stannar ungefär 400 m bort, och efter ett par minuter knackar en äldre dam mig på axeln och sägar "du tappade det här". Hon hade tydligen försökt säga till mig, men jag hör ju så illa när jag har lurarna på och musik på högsta volym. Så jag säger tack så mycket och och säger varsågod. Sen går hon därifrån med stort besvar, haltande på nåt vis. Ändå hade hon gått så långt för att ge mig mitt busskort, som hon lika gärna kunde tagit själv eller låtit ligga. Man tackar! :)

Kommentarer
Postat av: PAUSE

ååh vad roligt :D sthlm is tha shit :D vart bor ni då?

2010-09-12 @ 13:53:59
URL: http://www.finest.se/pause

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0