Första bilden - en lugn grekisk ö

[klicka på bilden för att se den större bilden]

Den första bilden som jag redan idag kan bjuda på är en bild från grekiska ön Skiathos, ett par solstolar på en öde strand. Egentligen ligger stranden på en ö utanför Skiathos, en liten ö som verkade bestå av den här stranden och en liten taverna som var öppen närhelst det var folk på stranden. Vi åkte dit med båt, jag och min flickvän, och stannade en timme innan båten gick vidare. Precis innan vi åkte därifrån gick jag upp en bit bakom solstolarna som nu var tomma och tog en bild. Jag önskar nästan att jag haft en bättre kamera med bättre utrustning då man säkert kunnat få en bättre bild med djupare färger och mer vidvinkel för att kunna få med mer av omgivningarna som också var helt fantastiska. Men jag är nöjd ändå, och hoppas att jag får möjlighet att ta fler såhär fina bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0