Hej och välkommen!

Trevligt att ni tittar förbi min blogg! Jag är en 21-årig lundastudent som utöver skola, flickvän och vänner försöker hinna med att gå ut och fotografera saker och ting runt omkring mig. Mest platser och saker, inte så mycket människor. Jag sysslar också med Photoshop, dels för att förbättra mina foton och dels för att helt och hållet göra om dem till nya, roliga, häftiga, sjuka eller fina kreationer. Jag hoppas att så många som möjligt tittar in här både en och två gånger.

Jag har såklart inte lärt mig allt som finns att lära sig när det gäller varken Photoshop eller fotografering så den här bloggen kommer väl fungera som en överblick av mina framsteg (förhoppningsvis). Kritik, tips, frågor eller allmänt snack vore trevligt och jag hoppas få nya bloggvänner under tiden jag håller på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0