Otroligt seg dag, men nu är det TV!

Jag vaknade iofs med min flickvän, vilket är trevligt. Men efter det har det mer eller mindre gått utför. Stressa iväg till bussen för att åka tillbaka in till Lund, cykla till skolan, ha tråkig föreläsning om databaser i två timmar, cykla hem, börja skriva på ett PM om en artikel jag knappt begriper, därefter mat och sen bilen till fotbollsmatch som vi förlorar med 1-3, hem igen och fortsätta skriva PM som nyss blev klart.

Det är förvånansvärt svårt att krympa ihop en artikel på 46 sidor till ett PM på en(1) sida och dessutom få med allt som är viktigt. Att man sedan inte förstår hälften av orden gör det inte bättre. Men nu är det gjort iaf!

Nu kan jag roa mig med lite Tommy Lee Jones på sexan, han jagar Wesley Snipes i filmen US Marshals från 1998. Kanske inget mästerverk, men jag är nöjd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0